Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Mikaela - 12 augusti 2011 12:34

Dagarna är så otroligt långa nu igen, dock av en helt annan anledning.

En lägenhet.

Eller ja, snarare 2.. jag har hittat min "drömlägenhet" på mitthem och det är faktist två identiska lägenheter i samma hus. Dock har dom ingen balkong, men det är det enda negativa.

Jag har självklart sökt på båda, så jag har egentligen dubbelt så stor chans till att få ett lägenhetserbjudande.

Lägenhete(rnas)ns sista sökdag var igår så nu ska dom snart skickat ut erbjudanden.

Alltså jag är verkligen kär i denna lägenhet, jag har under senaste veckan varit inne på mitthems sida säkert 40 gånger bara för att titta på planlösningen och drömma.

Idag har jag gått in ungefär tre gånger redan, och nu är det både mailen och mitthems sida som jag övervakar.. jag kommer kolla fleeera gånger till idag och alla kommande dagar tills det gått typ 3veckor, eller tills jag hört något såklart.


Dom sa det på mitthem när jag va där, att efter ansökningstiden gått ut så kan det ta upp till 2-3 veckor innan alla dom kollat igenom och skickat ut erbjudanden.

Då skickade dom ut 3-5 erbjudanden bland alla sökanden. och när jag var in tll mitthem var det över 100 sökanden på båda lägenheterna, men dom sa ju att jag låg bra till så det är ju bara att vänta.. åh jag hatar att vänta.

När jag vill något så vill jag det NU på en gång! Noll tålamod.


Och ja, xtravaganza grejset går bra :) 

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards