Alla inlägg under juni 2010

Av Mikaela - 25 juni 2010 14:15

          


Jag gjorde världens godaste lunch till min kär mor och mig :)

Färskpasta med bladspenat, lax och dillsås, nam nam..


Sen begav man sig till nathalie med kubbspelet och alkohol, det blev en skitmysig midsommar fest med trevligt folk :) mys pys

Av Mikaela - 22 juni 2010 12:00

.. :) jag har nu gått net 10kg från förra året (då jag va som störst), grymt skönt!

Så här duktigt har jag fan aldrig varit :D det mesta jag kommer ihåg att jag gått ner är 7kg, med viktväktarna för flera år sen..

Och det roligaste är att jag klarat detta helt själv, bara genom att hålla koll på vad jag stoppar i mig och träna :)

Jag känner mig så grymt stolt *Klappar mig på axeln och berömmer mig* :P

 Keep on the good work, nu är det "bara" 20 kg kvar :P


"Vill man så kan man"


  

Av Mikaela - 21 juni 2010 19:34

.. trodde jag ja.

Det blev runt 40min i solen sen blev det målnigt som satan..

Men den lilla stunden jag låg i solen och kände doften av nyklippt gräs och den sköna brännande känslan på kroppen, Mums! det är få saker som slår det :)   

Av Mikaela - 21 juni 2010 11:57

Jag har funderat ett tag om man kanske skulle ta och skaffa sig en blogg,

Bara för att ha ett ställe och skriva av sig lite och så, och Woila! Nu har jag skaffat mig en blogg.

Den kommer nog fyllas med ett flertal ointressanta inlägg och kanske något enstaka intressant.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Skapa flashcards