Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Mikaela - 10 augusti 2011 12:22

Det blev lite äventyr in till stan idag sådär innan jobbet.

Först en sväng till Arbetsförmedingen och lämna en liten lapp.. och FYFAN vad jag längtar till då jag vet att jag får fast inkomst av jobb så jag kan skriva av mig från dom där jäklarna, jag hatar ALLT med af.. Förutom att jag får pengar av dom såklart då.. men många gånger undrar jag om det är värt dom stackars kronorna jag får för det är så jävult mycket strul. aja..


Sen gav jag mig ut på jakt efter mitthems kontor och jag hittade det nånstans ovanför tågrälsen i stan :)

Där var dom trevliga.

Jag hade planer på att gå dit och försöka tjata mig till en lite större chans att få lägenhet.. jag trodde ju att erbjudanden om lägenheterna slumpades ut bland alla som sökte på en och samma lägenhet. Men icke.

Dom går efter hur länge man varit registrerad, så den som varit med längst får erbjudande. 

OCH det visade sig att jag hade ganska bra chans då :) för jag har tydligen varit registrerad i mer än ett år så det känns skönt.. så det är ju bara att söka vidare och hålla alla tummar som finns så har jag nog ett eget litet bo om inte allt för länge :)


Och hörni, jag har jävligt snygga naglar :)


 

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards