Alla inlägg under oktober 2010

Av Mikaela - 31 oktober 2010 18:45

                       


Det blev en grym kväll bara så ni vet :) och empan är GRYM! utan henne hade jag sett ut som en tönt.. så TACK EMMELIE !! <3

Av Mikaela - 30 oktober 2010 16:04

Linser i , kläder på, alkohol nerpackad, håret fixat!


Nu bär det av till empan för att bli sårig och blodig! sen förfestas det förfullt hos natta :)

This night is going to be fucking AWESOME!


  

Av Mikaela - 30 oktober 2010 10:14

Haha måste bara säga att jag skulle kolla vädret på yr.no och började skriva in sundsvall i sökfälltet och det kom upp "Sundsvall - By i västernorrlands län" by, haha det var lite småkul tycker jag..

Aja.. det skulle va disigt väder iallafall hela dagen, men man får se det så att det är ju bättre än regn eller snöstorm.. Dock kommer ju håret bli grymt frissigt ikväll när jag ska ut men vafan.. ikväll lägger jag bort hela idén med att försöka se snygg ut! Ikväll är målet att se grymt äcklig ut och att vinna priset för bästa utklädnad!!


Är grymt peppad! och allt sket sig igår, alltså inte stora grejer utan snarare småtjaffs.. allt gick allmänt emot mig förutom på kvällen då, grymt kul vare! 

aja.. men eftersom gårdagen blev mestandels skit så kan ju denna dag bara bli bättre!! *ta i trä* :P


GAAH! Min hud skriker efter att bli tatuerad!! fyfan vad sugen jag är!

Jag var ju med olle igår när hon skulle tatuera sig och jag kände abstinensen smyga sig på, "JAG MÅSTE TATUERA MIG NU!!" Dock gjorde jag inte det men hade jag haft pengar så hade jag lätt gjort det på en gång!

Snart så! 

OCH! han piercar också! och är tydligen "billigast i sverige", men tror ju jag lite vad jag vill om :P 

Snart så blire påfyllning av utsmyckningarna!! <3

Av Mikaela - 29 oktober 2010 06:43

Jag var en soldat som blev uttagen ur en stor klunga och skulle få kämpa för mitt land.. 5 minuter innan vi skulle börja blev jag trött och en vän sa att jag skulle lägga mig ner.. jag var fnittrig och dåsig, jag hade blivit skjuten i huvudet och skulle dö viken sekund som hellst..

Sen ringde väckarklockan.. hm..


Vem var du i natt?

Av Mikaela - 26 oktober 2010 15:48

Jag satt och kollade igenom gamla bilder och drömde mig tillbaka litegrann..

Tänker tillbaka på alla hårfärger och frisyrer..ganska kul egentligen..


Jag har sagt det många gånger och kommer antagligen säga det flera gånger till.. 

Fan va trisst om man skulle hafft samma frisyr och samma hårfärg hela livet.. Är det inte tråkigt? jag vet att det är sjukt många som bara sparar och sparar på håret och aldrig färgat det.. som endast klipper bort topparna när dom blivit kluvna..¨

Jag skulle tröttna, som satan.. vilket är ganska tydligt att jag gjort också, flera gånger om :P

Nu är jag sugen på att göra om håret än en gång.. jag är grymt sugen på att bli blond .. eller svarthårig.. hm, men jag blev ju nyss rödaktig..


Ja det tål att funderas lite på, blond känns grymt frestande.. alltså inte JÄTTE blond, det känns lite väll "hej jag är 14".. utan mer naturligt så att säga.. mellanblond..


  

Av Mikaela - 26 oktober 2010 10:42

Ja i fredags blev det lite av en test-halloween, en chans att inviga "dräkten", Det blev ganska nice, men man kan alltid göra det bättre :) 

Det blev lite fail med "sår-kittet" jag köpte på skämtaffärn, latexet och geleblodet hade helt torkat ihop men som tur var så hade vi trälim, toapapper och fakeblod i närheten, man tager vad man haver :)


Jag hade ju bara ena linsen i, dels för att det tog ungefär en timme att få i den och vi fick för oss att det var "coolare" med bara en i.. nu på lördag ska jag ha båda i för då blir det nämligen halloweenfirande på Allstar och jag tycker att ALLA ska vara där och klä ut sig! det kommer att bli grymt  kul, och jag kommer vara LITE coolare än i fredags, it can't be missed!


Och jag har tyvärr inga bilder då jag har allt på mig, alla sår och blod och sånt.. blev lite för mycket vin kanske :P haha..men på fredag, då jävlar!


   

Av Mikaela - 20 oktober 2010 19:24

Fyyfan, om jag någon gång kommer få riktigt dålig syn så ska jag aldrig, ALDRIG ha linser!

Dom vred och vände på sig, vikte sig, flög överallt och fick mig att gråta :P men det gick!

Jag fick bara in ena, fast jag hade nog kunnat få in den andra också men jag väntar till på fredag med att pilla in dom båda.. Nu har jag iallafall lite mer kunskap om hur man sätter in linserna nu iallfall, så det går nog..

Och då ska jag sätta in dom INNAN jag tar på mig smink :P 


  

Av Mikaela - 19 oktober 2010 16:03

Jag vill bara säga att jag är grymt nöjd för årets Utklädningsplaner :)

Har "outfiten" klar, jag har sminket, jag har linser. 

Jag är redo för halloweenfester och maskerader!

awesome!


Jag tänker inte avslöja vad jag ska vara officiellt nu men dom flesta vet redan :P och ni som inte vet lär ju lista ut det tackvare bilden, men aja

Det kommer bli grymt iallafall!


Ja, angående linserna så kommer det bli jävligt spännande.. har hört att det krävs övning för att få in dom riktigt och att få ut dom. spännande :) haha

Har aldrig använt linser och dom ska i på fredag, och det kommer intas lite alkohol också, detta kommer bli grymt spännande.. haha får ta och öva och läsa instruktioner :P


  

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards