Direktlänk till inlägg 26 september 2012

Allt och lite till

Av Mikaela - 26 september 2012 21:30

Åh nu har det återigen varit en period här då det hänt hur mycket som hellst och jag inte haft nån tid eller ork att blogga nått så då får det bli ett sånt här fint sammanfattande inlägg istället.. så yeah, here we go...


I torsdags som var nu då så jobbade jag för försa gången uppe på södra berget som karaokevärdinna på sundsvalls buisness awards och det gick som på rälls nästan :)

Det som hade kunna gått åt pipsvängen gjorde det innan jag skulle sätta igång.

När scenen byggdes så saknades såklart några sladdar som hann fixas, en propp gick och alla lampor dog men även det hann fixas och presis när jag skulle sätta igång så märkte jag att det saknades batterier i en utav fjärrkontrollerna som jag skulle behöva så det hann fixas det också .. och sen ja, då flöt det lixom bara på :)
Jag fick träffa lite av folket som jag kommer jobba med och det var en riktigt trevlig liten skara  och jag blev riktigt bra välkommnad eller hur man nu säger :P

Aja och dom tyckte tydligen att jag skötte mig finfint så nu på lördag blir det jobb där uppe igen så det är bara att hålla tummarna på att det går lika bra denna gång :)


Fredag, den dagen då jag blev världens stoltaste gudmor! <3 

Min kära vän Jennifer ploppade utvärldens sötaste lille pojk och jag hadet inte kunnat blivit gladare då jag fick smset av joel "nu är han här", jag kände hur nån liten tår ville komma fram men eftersom jag var ute bland folk så var det bara att bita ihop :) mitt lilla gudbarn <3

   

På lördag morgon var det till att starta upp nytelefonen min - en Samsung galaxy s3 och jag måste säga att jag är superduper nöjd med den!

Den är sjukt fin och är fullproppad med skojsiga och helt onödiga funktioner and i love it! :D

Senare på dan vart det personalfest med förfest del 1 - paintboll - biteline - relax - förfest del 2 - utgång och det vart grymt kul, jag måste säga att paintballen var väll lite väl underskattar från min sida och det visade sig att  det var sjuuukt kul ! 

Fick lite väl många skott i huvudet kan man väll tycka men helt klart värt attt göras igen!


På söndan fick jag träffa lillbäsen på sjukhuset för första gången :D 




Ja det fick bli en liten sammanfattning av allt men nu har jag fått igång internet och allt sånt på telen och jag har till och med gått och skaffat instagram, så nu jäklar ska allt som händer dokumenteras :P Lilltoe heter jag där btw..

Idag så har det bara varit en mysig heldag på stan med jennifer och joel och jag har hittat min nya favorit affär - New Yorker som öppnade i april i år och jag har inte varit in där förrän idag.. hur kär som hellst ! <3


Puss hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 27 november 2012 17:42

Ja men är huvve dumt så .. Nu är det ju så att jag bara jobbar två pass till på jobbet detta år, imorgon och på torsdag för sen så har jag tydligen semester hela december.   Jag frågade chefen för nån vecka sen hur många semesterdagar jag hade kv...

Av Mikaela - 28 september 2012 10:32

Hur är det möjligt?! jag har ju helt glömt bort att skryta om min fina köks makeover och min alldeles egengjorda tavla :)So here we go!  Först ut är en tjusig liten kökssoffa som jag fick av mammsen nu när hon flyttade , jag  kännde att den behövde...

Av Mikaela - 13 september 2012 08:45

ja men hallå! gu jag har verkligen hittat den tid på dygnet som jag är mest kreativ och det är på morgonen! Vissa gånger omänskligt tidigt :P Jag har ju roat mig med att måla lite köksmöbler igen nu i veckan, det var ju inte allt för länge sen som ...

Av Mikaela - 4 september 2012 08:50

Alltså de sista månaderna har jag haft galet konstiga drömar lite titt som tätt, mest om att jag hittar drömlägenheten och flyttar dit och upptäcker massa härliga saker men inatt så blev det inte så skojsigt minsann..   Jag drömde världens mest o...

Av Mikaela - 27 augusti 2012 10:03

I lördags såg jag i tidningsstället på jobbet att vi hade en GI tidning med massa recept i och tog och bläddrade lite i den när jag hade lunch, jag blev lite peppad då att ta tag i ätandet och kom på att jag hade köpt en tidning för ett gäng månader ...

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Skapa flashcards