Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Mikaela - 8 augusti 2011 09:06

Första veckan med xtravagnza avklarad! 

Det har varit en mycket lång vecka och det har varit många stunder jag tvivlat på mig själv och funderat på om jag verkligen kommer klara detta.

MEn sörsta delen av veckan har jag varit stolt och faktiskt blivit shockad över hur duktig jag varit.. Duktig mikaela.

Dock har jag inte en enda sekund funderat på att hoppa av, och helt skita i allt.. det finns liksom inte som ett alternativ nu.. Det är nu eller aldrig som kilona ska bort och jag vill inte vänta en sekund till!.. men men nu är det bara ca 84dagar kvar :P


JA, idag mätte jag och vägde mig för att se vad första veckan gjort mot min kropp, och det var ett gäng centimetrar borta men vågen.. ja -3.9kg på en vecka.. det känns förjävla bra måste jag säga :)

Dock är ju mycket av dom kilorna som är vätska och sånt där.. och jag kommer absolut inte ha sån förändring varje vecka.. så länge det går neråt så är jag nöjd :) och det får gärna gå så snabbt som möjligt.

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards