Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

Upp till bevis

Av Mikaela - 27 augusti 2012 10:03

I lördags såg jag i tidningsstället på jobbet att vi hade en GI tidning med massa recept i och tog och bläddrade lite i den när jag hade lunch, jag blev lite peppad då att ta tag i ätandet och kom på att jag hade köpt en tidning för ett gäng månader sedan som gjorde mig ganska motiverad.. kom inte riktigt ihåg varför men endå..

Så direkt när jag kom hem så rotade jag fram den och insåg att det var en "2veckors kickstart" i den som säger att du går den 4kg på 2 veckor om du käkar som dom säger.

 

"Viktgaranti, ingen träning, funkar för alla"...

Jag är lite tveksam till det jag men vafan förlorar jag på att testa? inte ett skit så jag började genast skriva världens längsta inköpslista och kvällen på lördan blev det att inhandla det mesta på den.

Jag hade planerat att skriva här på engång när jag kom hem och kolla om det var någon av er läsare som skulle vilja köra detta med mig men jag däckade på en gång när jag kom hem och igår orkade jag inte skriva något alls så det sög ju.. Men är det någon som är sugen att haka på så är det ju bara att börja imorn eller nått.. här är shemat!
     

Jag byter ut kaffet mot grönt the på morgonen då jag inte är ett så stort fan av kaffe..


Det känns som idag kommer bli en ganska jobbig dag för att det bara är 3 mål om dagen och inga mellisar och målen är ju inte så maffiga direkt, men jag vet ju att man vänjer sig ganska fort och sen kommer det gå som på räls..

Det kommer bli mycket the och mycket vatten i början här för att fylla ut magen men det går nog bra..


Har laddat nu och gjort iordning en kanna med citronvatten i kylskåpet och laddat en liten matlåda med sallad, ägg och laxröra till lunchen idag och frukosten idag besåendes av en kopp the, ett glas citronvatten och 2 ägg är avklarad sen typ en halvtimme tillbaka och jag är redan småhungrig igen haha.. aja viljekraften får sättas på prov igen nu..

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 27 november 2012 17:42

Ja men är huvve dumt så .. Nu är det ju så att jag bara jobbar två pass till på jobbet detta år, imorgon och på torsdag för sen så har jag tydligen semester hela december.   Jag frågade chefen för nån vecka sen hur många semesterdagar jag hade kv...

Av Mikaela - 28 september 2012 10:32

Hur är det möjligt?! jag har ju helt glömt bort att skryta om min fina köks makeover och min alldeles egengjorda tavla :)So here we go!  Först ut är en tjusig liten kökssoffa som jag fick av mammsen nu när hon flyttade , jag  kännde att den behövde...

Av Mikaela - 26 september 2012 21:30


Åh nu har det återigen varit en period här då det hänt hur mycket som hellst och jag inte haft nån tid eller ork att blogga nått så då får det bli ett sånt här fint sammanfattande inlägg istället.. så yeah, here we go...   I torsdags som var nu d...

Av Mikaela - 13 september 2012 08:45

ja men hallå! gu jag har verkligen hittat den tid på dygnet som jag är mest kreativ och det är på morgonen! Vissa gånger omänskligt tidigt :P Jag har ju roat mig med att måla lite köksmöbler igen nu i veckan, det var ju inte allt för länge sen som ...

Av Mikaela - 4 september 2012 08:50

Alltså de sista månaderna har jag haft galet konstiga drömar lite titt som tätt, mest om att jag hittar drömlägenheten och flyttar dit och upptäcker massa härliga saker men inatt så blev det inte så skojsigt minsann..   Jag drömde världens mest o...

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Skapa flashcards