Direktlänk till inlägg 11 juni 2012

Tillbaka till verkligheten..

Av Mikaela - 11 juni 2012 09:48

Nu har jag lallat runt i 5 dagar och bara mått gått.. känns som att jag haft världens längsta helg, och en sjukt härlig sådan också :)

I onsdags åkte syrrans karl iväg på en liten golfresa och då passar vi på när katten är borta, inte direkt med att dansa på borden men det blev massor med mys, massor av film, massor med trevligt sällskap.. 

Ja, det var sjukt trevligt helt enkelt :)

Och trots att jag jobbade och så dessa dagar så känns det endå som att det varit helg..super härligt :)
 

Och dessa trevliga dagar avslutades med en trevlig trip med pappa till hans pappa på 80års kalas :P

Jag trodde att vi skulle vara där max kanske 2 timmar med det blev massa fika, grillat, och trevliga historier..

Och det blev även så att luftgeväret kom fram! SJUKT KUL! jag var sjukt grym faktiskt, på riktigt! :D Naturbegåvning :)

Och mot slutet av kvällen så blev det så jag hamnade jag med mina små kusinbarn som jag aldrig träffat förut och fångade grodyngel och vi sprang även runt och jagade en stackars hare som hoppade omkring på gården..

Jag kanske ska nämna att kusinbarna kanske var 5 och 7 år, mina nya polers ;P

Nä men det var fakiskt sjukt kul! Låta barnet i mig komma fram lite mer :)

Men allt kul måste väll ha sitt slut.. man kommer hem till en stökig lägenhet efter 5 dagar och ser att frysen står lite på glänt och FROST överallt.. fan jag vet ju inte ens hur man frostar ur frysen .. aja..

Jag somnar även till nått skit på tvn, vaknar på morgonen och datorn står på och lyser mig rätt i ansiktet och nackont som heter duga.. sen när jag klivit upp så ställer jag mig på vågen och säger välkommen till deppen .. gått upp lite till minsann, kul deh!

Jag vettefan vart min disiplin tagit vägen.. självkontrollen.. allt är som bortblåst.

Nu blir det iallafall till att försöka satsa stenhårt på maten så jag kanske hinner bli av med nått kilo nu FÖR OM 13 DAGAR ÅKER JAG TILL LONDON IGEN! Woho!

Vill hellst inte känna mig som en boll då, och om dt blir som förra london visiten så kommer det bli massor med godsaker, OOOOOOOoonyttiga godsaker.. som fan.. men ja, det blir väll som man gör det så jag får väll göra det lite bättre denna sväng :P
Och veckan efter det så blir det ju gatufesten.. oj oj oj, bara massa festligheter och skoj att se fram emot!

Sen efter det blir det nog en sväng med shakarna igen ;D 

Fan , såg nu att jag inte har nån enda bild från myset hos syster så det får bli ett gäng från stugan.. Puss hej!

                           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 27 november 2012 17:42

Ja men är huvve dumt så .. Nu är det ju så att jag bara jobbar två pass till på jobbet detta år, imorgon och på torsdag för sen så har jag tydligen semester hela december.   Jag frågade chefen för nån vecka sen hur många semesterdagar jag hade kv...

Av Mikaela - 28 september 2012 10:32

Hur är det möjligt?! jag har ju helt glömt bort att skryta om min fina köks makeover och min alldeles egengjorda tavla :)So here we go!  Först ut är en tjusig liten kökssoffa som jag fick av mammsen nu när hon flyttade , jag  kännde att den behövde...

Av Mikaela - 26 september 2012 21:30


Åh nu har det återigen varit en period här då det hänt hur mycket som hellst och jag inte haft nån tid eller ork att blogga nått så då får det bli ett sånt här fint sammanfattande inlägg istället.. så yeah, here we go...   I torsdags som var nu d...

Av Mikaela - 13 september 2012 08:45

ja men hallå! gu jag har verkligen hittat den tid på dygnet som jag är mest kreativ och det är på morgonen! Vissa gånger omänskligt tidigt :P Jag har ju roat mig med att måla lite köksmöbler igen nu i veckan, det var ju inte allt för länge sen som ...

Av Mikaela - 4 september 2012 08:50

Alltså de sista månaderna har jag haft galet konstiga drömar lite titt som tätt, mest om att jag hittar drömlägenheten och flyttar dit och upptäcker massa härliga saker men inatt så blev det inte så skojsigt minsann..   Jag drömde världens mest o...

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards