Alla inlägg under juli 2012

Av Mikaela - 1 juli 2012 23:23

Nu så är man äntligen hemma, känns grymt skönt men samtidigt såå otroligt tråkigt!

Från sekunden jag lämnade london så ville jag tillbaka så ja, jag älskar london och det kommer nog inte alls dröja särskilt länge innan jag åker dit igen! Thats for sure!! <3 :)


Jag har verkligen haft supertrevligt den här veckan och jag kommer att skriva om allt så fort jag får ork jag lovar men nu så har jag varken tid, lust eller ork. 

Imorgon är det back to work och måste sticka hemifrån runt 7tiden, inte okej! :/ men men 

Blir dock bara jobb måndag-onsdag för resterande dagar har jag tagit semester i Sundsvalls gatufests ära.. så jag står nog ut.. :P


Well puss hej!! <3

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards