Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Mikaela - 1 augusti 2011 17:22

Första dagen med xtravaganzas soppor och shakes. 

Fixade "Före-bilder" och vägde och mätte mig innan jag tog cyckeln till jobbet..


Klockan är typ halv 6 nu och jag har ganska nyss tagit min sista påse för idag.

Försökte verkligen dra ut på det så länge jag kunde men efter 5½ timmer kände jag inte att jag orkade nå mer..

idag testade jag choklad shaken till frulle och fyfan vad den var klumpig! jag tyckte att jag skakade den som en tok men fick endå kämpa emot så jag inte skulle kräkas.. jag är sjukt känslig för konsistenser på morgonen men jag ville ju inte direkt slänga bort det och missa en hel "måltid"..


Till lunch blev det kyckling soppa som var sisådär.. lite konstig eftersmak..

och till middag blev det sparris soppa och den var faktiskt förjävla god, hmkan vara för att jag var vrål hungrig också.. men men..


 Första dagen har varit förjävla lång och jobbig, det är bara att vänja mig antar jag.. tror iallafall att hela första veckan kommer att vara jobbigast..

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards