Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Mikaela - 3 augusti 2011 21:24

Åh jag är fan sugen på allt! vad som hellst.. bara lite..

körsbär, chips, popcorn, hamburgare, strips, kött, kyckling.. mat.. åh


Att gå från att vara beroende av massa jävla skit till INGETING är inte lättast i världen måste jag säga..


Som en knarkare på avgiftning.


 

Av Mikaela - 3 augusti 2011 09:50

Måndagen, första dagen med xtravaganzas shakes och soppor varväll sisådär..

Seg och utdragen och jag tror aldrig jag varit så hungrig.. sen på kvällen var det värst, det var sjukt jobbigt när jag skulle sova, kunde verkligen inte sova för jag var för hungrig..

Sen på tisdagen när jag vaknade kände jag mig fortfarande skit hungrig och seg.. men jag kämpade på och gjorde mig iordning, hoppade på cykeln och drog mot jobbet.. Jag tog en jordgubbs shake till frukost när jag var framme och den var faktisk super god :) lite väl söt med det funkade :)

Jag hoppade över lunchen för jag tänkte att jag kunde dra ut på måltiderna lättare då för jag jobbade bara ca en 6 timmar, men typiskt så bad shefen mig att jobba över en timme men men, jobb är bra :)

Jag delade en soppa på 2 och tog en halva när jag slutade och sen åkte jag in till stan och tog en sväng med maria på gallerian :)

Andra halvan tog jag när jag kom hem och sen somnade jag.. så jag fick bara i mig 2 påsar igår, vilket nog inte är så bra :/ men what to do .. 

Får skärpa mig idag iallafall.. jag känner att det är enklare nu iallafall, jag planerar dagarna bättre nu än på måndan.. Det känns inte omöjligt längre :) woho


Och, jag ställde mig på vågen idag för skojs skull :P men jag vill inte säga vad som hänt men det gav grym motivation :).. på måndag skriver       jag vad som hänt under försa veckan.

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards