Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Mikaela - 6 augusti 2011 21:42

innan denna vecka, trodde jag att jag skulle dö om jag bara åt tre påsar "mat" på en hel dag.

Flera dagar nu har det varit sjukt jobbig också, att bara äta 3.. men idag är det snarare jobbig att få i sig alla 3.

Jag drack en hel shake till frukost då jag kom till jobbet.. sen tog jag en halv soppa till lunch och den andra halvan typ fören timme sen.. känner mig inte sugen eller hungrig alls.

Men jag måste väll få i mog alla tre så det är väll bara att pina i sig den sista.


Jag har snart helt slut på påsar, sist jag var in på xtravaganza så köpte jag två av allt bara för att testa och lära mig vilka som smakar okej och sånt där.. och självklart tar man dom som man märker är goda först .. så nu står jag här, utan aptit och med äckliga soppor/shakes.

Nu med sommartider och sånt så har dom ju stängt fred, lör och sön. och  jag visste ju det men det dära med framförhållning är inte riktigt min grej.. 

Så då längtar jag till på måndag, då ska jag bara köpa maaasssaaa goda! tror jag kommer handla för två veckor då så det är gjort.

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards