Direktlänk till inlägg 14 april 2012

Lördag den 14:e

Av Mikaela - 14 april 2012 12:53

Åh va detta har varit en sjukt effektiv morgon!

Har äntligen städat lägenheten som jag skjutit på i typ 2 veckor nu och det känns så otroligt skönt att ha det gjort!

Det är sjukt hur även humöret påverkas av att ha nystädat, jag har hoppat omkring nu hur sprallig som hellst och nu är det fiiint ! :D 


Jag måste verkligen fixa så jag får främmande oftare..

Kära lilla mammsen kommer förbi idag och det var ju derför jag såg till att städa nu.. annars hade jag nog skjutit på det en vecka till..

FÖR PÅ LÖRDAG till veckan alltså, då jävlar blir det personalfest och jag är peppad som ett litet as.

Relaxen på himlabadet med vin och mat och grejer är bokat för bästa byggmaxgänget OCH eftersom jag bor typ granne med himlabadet så ser det ut som att det blir lite förfestande här hos mig innan det sedan bär ner mot krogen.

DET KOMMER BLI HUT GRYMT SOM HELLST! håller jag tummer för iallafall :)


Åh ikväll blir det ev visit ner till goa pipeline för att se då dom härliga tjejerna i Little Marbles spelar.

Blev sjukt glad när jag såg att dom skulle komma :)

Jag så dom första gången i sommras då dom spelade på vår pipeline scen under gatufesten och jag blev kär.

Dom är så härliga och bra och söta och jätte bra!

Kolla upp dom på spotify om du nte hört dom eller ännu bätte, häng med till pipeline ikväll vettja !




                                    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 27 november 2012 17:42

Ja men är huvve dumt så .. Nu är det ju så att jag bara jobbar två pass till på jobbet detta år, imorgon och på torsdag för sen så har jag tydligen semester hela december.   Jag frågade chefen för nån vecka sen hur många semesterdagar jag hade kv...

Av Mikaela - 28 september 2012 10:32

Hur är det möjligt?! jag har ju helt glömt bort att skryta om min fina köks makeover och min alldeles egengjorda tavla :)So here we go!  Först ut är en tjusig liten kökssoffa som jag fick av mammsen nu när hon flyttade , jag  kännde att den behövde...

Av Mikaela - 26 september 2012 21:30


Åh nu har det återigen varit en period här då det hänt hur mycket som hellst och jag inte haft nån tid eller ork att blogga nått så då får det bli ett sånt här fint sammanfattande inlägg istället.. så yeah, here we go...   I torsdags som var nu d...

Av Mikaela - 13 september 2012 08:45

ja men hallå! gu jag har verkligen hittat den tid på dygnet som jag är mest kreativ och det är på morgonen! Vissa gånger omänskligt tidigt :P Jag har ju roat mig med att måla lite köksmöbler igen nu i veckan, det var ju inte allt för länge sen som ...

Av Mikaela - 4 september 2012 08:50

Alltså de sista månaderna har jag haft galet konstiga drömar lite titt som tätt, mest om att jag hittar drömlägenheten och flyttar dit och upptäcker massa härliga saker men inatt så blev det inte så skojsigt minsann..   Jag drömde världens mest o...

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Skapa flashcards