Alla inlägg under november 2010

Av Mikaela - 14 november 2010 18:58

GAH jag hatar att jag är sämst på att fota nu för tiden, jag har aldrig med mig kameran och när jag har den med så lämnar den sällan väskan..

Och systemkameran kommer fan bara fram när jag ska ta nån ego bild.. 


Jag var påväg flera gånger att ta ut systemkameran på en höst promenad för att få några superfina höstbilder.. men poff så blev det vinter och nu får jag vänta ett år innan nästa chans att ta höstbilder .. :(

Samma med partybilder.. har blivit sjukt dåligt med dom den sista tiden.. all dokumentation öht.. sämst!


Så nu lovar jag mig själv att jag ska bli duktigare att fota, både med den kompakta och med systemkameran! yeey

Av Mikaela - 14 november 2010 18:25


                       


Ställde klockan på halv 10 i morse.. vaknade en timme tidigare av mig själv och gick upp och bakade kladdkaka..

Sen gick jag bort till far min och slängde in kladdkakan och lite lotter sen åkte vi iväg på gå bingo, ganska mysigt faktiskt.

Vi gick jämt gå bingo när jag var mindre och då var det typ som tradition att varje söndag var det gå bingo.. men sen så blev jag tonåring och då var ju allt sånt töntigt :P

Aja jag vann inget.. pappa vann en korvring..

Sen vann han 30:- på lotterna han fick av mig och kladdkakan var grym, bara så ni vet :)

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards