Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Mikaela - 31 oktober 2011 08:26

Vikten då, -0,9 sen i måndags.. nu väger ja 62kg prick och har gått ner totalt 19,3kg.

Jag börjar faktiskt känna att jag börjar blli nöjd :) jag har ju satt 57kg som mål men jag känner egentligen att sålänge jag är nedanför 60 gränsen så kan jag nog vara nöjd. 

Jag kommer ju fortsätta med shakesen till den 24:e och jag känner nog att jag kommer vara nöjd då :) jag hoppas :)

åh, bara 3½vecka kvar. SKÖÖÖÖNT!


Hej och hå vad denna helg har varit lång, varenda timme, varenda sekund har känts som en eeeevighet!

Sen jag var och tittade på lägenheten så har jag varit snornervös inför idag, klockan 9 öppnar säljavdelningen på mitthem och jag skulle ju ringa idag till tanten på mitthem om jag ville ha lägenheten och JA! DET VILL JAG!
Tänk om hon är sjuk eller tänk om jag inte får tag på henne innan jag börjar jobba idag?? gaah 
Pallar inte vänta längre nu för det är olidligt, jag har varit upp 4 gånger i natt och jag vaknade halv 7 i morse svinpigg.. så nu har jag bara legat och väntat ut tiden..

__ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __



Uppdate: 


Efter ca 2 timmars ringande / väntande till så får jag tag på tanten och hon säger att jag kan flytta imorn om jag skulle vilja.. men det känns lite väl :P

SÅ på Måndag nu den 7:e så flyttar jag :) ska skriva kontrakt på torsdag :D


Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards