Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Mikaela - 24 oktober 2011 19:49

Vart fasiken tog orken vägen??

Under förra veckan kännde jag att den sakta men säkert kröp sig iväg och spciellt igår och idag har jag kännt mig sjukt orklös och svag i kroppen.

Jag kom och tänka på att det känns som träningsvärk utan den onda delen. Noll ork i musklerna.

Så på cirkelträningen idag var bara till att puscha på och pressa kroppen.. jag vill men kroppen trotsar..

Jobbigt och kämpigt men jag belönade kroppen med lite c-vitamin genom en trip till solariumet :)


Ja jag var hos frissan idag igen ju, bokade in denna tid direkt efter förra gången jag var där för jag blev inte direkt nöjd.. Men nu så efter denna gång så ser det faktiskt bra ut.. förutom utflytna slingor såklart men helheten är jag supernöjd med.

Det blir dock inga mer besök hos just denna frisör iallafall.. thats for sure.


Så till lite siffror, det är ju trots allt måndag.

Minus 1,1kg sen förra veckan och nu är det totala minus 18,4kg och endast 5,9kg kvar till målet :) yey

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards