Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Mikaela - 25 oktober 2011 12:52

HAHAHA Nu är det ju så här att igår så fick jag ett lägenhets erbjudande ifrån mitthem och idag ringde jag för att kolla hur många som fått erbjudande och vilken plats jag hade av dom och sådär.. Den jag fick prata med först kunde bara se hur många som fått och att det var en kille som hade tackat ja men att han var under mig på listan.. Jag fick numret till hon som var ansvarig för lägenheten och efter att jag ringt typ 70000 gånger och kommit till "röstbervlådan" så kom jag tillslut fram och hon gav mig dom underbaraste nyheterna på länge : jag var etta på listan och hade första tjing på lägenheten om jag ville ha den :-D:-D:-D så på torsdag ska jag dra med mig mammsen och åka och kika på den och på måndag skulle jag återkomma till hon på mitthem så skulle vi fixa och dona med kontrakt!! Så om inte allt för länge så kan jag bo på Alliero :-D sådeså! PUSS

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards