Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Mikaela - 28 oktober 2011 11:17

Haha ja.. igår var mami med då när jag skulle kolla på lägenheten.

Jag är kär.

Det kändes så jävla bra!

Det är en ganska rymlig etta med sjukt frächt badrum och kök, fina golv, bra garderober och ja egentligen ALLT kändes bra!

Det var nå smågrejer som nå hål i väggen i vardagsrummet och i köket, frysen var lite tjurig med att stänga och badrumsdörren går inte öppna riktigt för att det är ett element bakom :/ men hålen i väggen och frysen antar jag att dom fixar innan jag flyttar in och dörren får jag väll leva med :P


Jag har fortfarande inte riktigt fattat det här än.. samtidigt som det känns som det mest naturliga i världen.

När jag kom in i lägenheten kände jag verkligen att "Här kommer jag kunna bo och trivas hur bra som hellst, det här är MIN lägenhet" :) Jag kände mig hemma.


Killen som bodde där har ju en uppsägningstid som går ut vid årskiftet egentligen men han vill och kan flytta typ redan nästa vecka och jag kan ju också så gott som när som hellst.. 

ÅH, jag är fortfarande skit nojjig att jag inte ska få den.. dom ska ju göra nån koll på mig innan vi kan skriva kontraktet som jag fattat det och jag har ju egentligen INGENTING att oroa mig för men man vet ju aldrig.. eller? åh jag är nervös :P

På måndag ska jag till mitthem och prata med nån där så får vi se hur det blir :) jag vill verkligen ha den här lägenheten!!! GAAH!


PUSSS

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards