Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Mikaela - 6 oktober 2011 22:13

Jag känner nog att jag växer litegranna för varje dag som går, mentalt alltså.

Jag känner att jag blir lite starkare, lite mognare och lite stoltare :)


I förrgår tillexempel så blev det ingen träning trots att jag tänkt mig det.. jag hade andra prioriteringar den dagen.. och igår då så istället för att må dåligt eller känna ångest för att det inte blev nån träning (vilket jag vanligtvis hade fått) så blev det en dubbel träning :)

En timmes hemma träning med 30min spring på crosstrainern och 30 min med olika styrke övningar, jag har aldrig i mitt liv pressat mig på träning hemma så som jag gjorde då.. det gör mig lite extra stolt :) och lite senare blev det drygt en timme med vatten gympa :)

Idag blev det body balance och efter så skämde jag bort mig lite med solning :)

haha jag somnade i solariet, jag vaknade av pipet när jag var klar.. hah tänk om jag inte vaknat  x) aja..


Det är väll bara att erkänna det här nu då.. Jag har ju gått och kärat ner mig i världens underbaraste person och jag är så jävla glad.. helt borta i huvudet och ja.. livet känns grymt bra just nu :) nästan för bra..

Jag har ju tänkt att jag inte skulle gå och bli kär och sånt där på ett tag nu just för att jag skulle koncentrera mig på mig och xtravaganza men man kan ju lixom inte välja var och när man ska gå och bli tok kär så det är ju bara till att acceptera situationen :P

Jag trodde väll att det skulle bli jobbigare om det skulle komma in en till person i bilden och det brukar ju bli mycket mys och mycket gosaker när man hitat någon och det går ju lixom inte nu..

Det går faktiskt jäkligt bra med allt nu :) och det känns bra att ha något så underbart som tar upp lite tid om dagarna :)

PUSS

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards