Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Mikaela - 20 oktober 2011 12:11

Ah, nytränad och ny shakead.. magen mår gott och kroppen mår gott :)

Vem behöver gym egentligen när man har ett hem ? hur bra som hellst ju ! en timmes konditionsträning och överkroppsstyrka avklarad. skönt.

Okej att man kanske skulle pressa sig lite mer om jag var på ett riktigt gym med typ en personlig tränare.. OCH det ser nog så ut att jag ska börja träna i birsta med en sån faktist :) det känns riktigt spännande och jag ska kolla upp lite mer angående det och sen får jag ser hur det blir.

Det skulle vara grymt dock.. för jobbet har någon speciell deal med det nya gymmet i birsta och det skulle vara typ gratis för mig att träna där .. nästan.. well


Mitt huvud nu alltså.. det är fullt av allt där inne och jag vet inte vad allt är för något.. jag känner mig så sjukt ofokuserad på livet allmänt nu, jag är inte riktigt här.. jag drömmer så sjukt röriga drömmar med 70 olika drömmar i en och allting kommer jag ihåg och det är bara knas!

På jobbet känner jag mig osäker och kan inte svara på frågor som jag vet svaret till, jag beter mig .. ja osäker och blåst.. vettefan vad som händer..

ja och fummlig.. jag skar mig på en kniv, ett måttband och en spikkartong igår också.. yeey


Jag tror jag är lite stressad kanske..  måste styra upp lite saker som ligger på hög.. jag måste städa rummet, jag måste träna, jag måste nå mitt xtravaganza mål,  jag måste handla nödvändiga grejer, jag måste spara pengar, jag måste fixa med a-kassa och/eller fixa ett till jobb, jag måste hitta lägenhet, jag måste ta tag i tradera IGEN för jag rensade garderoben i förrgår och nu måste jag lägga upp ännu en blå ikea kasse full..

Ja och det är säkert massa saker till.. det här måste styras upp snarast, det som går iallafall.. 


Det känns som jag har så lite tid men egentligen har jag massor.. jag vill ju bara umgås med folk och bara vara och skita i alla måsten men då byggs ju högen bara på.. blä ajaa..

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards