Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Mikaela - 14 oktober 2011 12:49

oj oj oj, slösar brallorna är verkligen på nu alltså.. Pengarna bara flyger, But i love it ! <3

Vinterjacka, lite reafynd, ny väska, nya vantar, ny london resa ^^ höhö

Och ja, jag funderar nu även på att inhandla en liten sån där minidator som jag kan dra med mig till london :) inte bara så jag kan ta med den dit såklart men det kan va bra att ha en liten slit och släng dator som är lätt att ta med på små äventyr. :)


Ja, jag och min älskade vän carla har nu bokat och bestämt att i början på december drar hon och jag och myser skiten av oss på londons underbara gator! Vi ska shoppa, fika, se på julgranen, gå en nördig och underbar harrypotter walk och bara må gott.

Och jag kommer första året inte vara hemma på min födelsedag och få tårta på sängen och sånt där mys MEN nu börjar jag ju faktist bli lite vuxen så jag får väll så lov att växa ifrån det där litegrann :P

Men vafan! va är det om man tänker att jag kan sitta med min underbaraste bästa vän vid en enorm julgran och mysa I LONDON! haha jag tror jag överlever :) kalaset får vänta till jag kommit hem ^^


Och jag måste bara berätta.. igår när jag skulle gå till bussen så gick jag föbi ett träd och jag såg att något rasade ner och hamnade innanför min tröja.. av någon anledning kände ja först att "äh det är bara ett löv" och nästan ignorera det.. Men jag kom på att jag inte vill gå  med skräp innanför kläderna och tänkte ta upp den "BZZ sa lövet" och en geting kröp upp ur min tröja. Rädd och chockad blev jag och gick vidare :P vad är odsen? jag hade inte ens en värst urringad  tröja på mig.. läskigt


aja PUSS nu ska jag ner och kolla på h&m rean lite ^^

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards