Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Mikaela - 12 oktober 2011 13:15

HAHA jag var och provade kläder idag! för första gången sen jag började med xtravganza och det var grymt peppande måste jag säga.. 

Trotts att jag tänker långt inne i huvudet att storlekarna måste vara fel och att dom är större än vad som står på lappen så tar faktiskt glädjen över idag :D


Jag köpte en vinterjacka idag av världens underbaraste butiksbiträde på vero moda i stan och jag kunde nästan inte tro mina ögon när hon plockade fram en small till mig OCH att den passade! helt otroligt..

Hon visade massa olika jackor men jag fastnade för en nästan direkt, i typ nån beige aktig färg.. Och även där chockade jag mig själv, det blev inte en svart jacka :O shit.. Jag vet inte vad small står för i siffror men jag skulle väll ha tagit Large eller kanske till och med Xl i vanliga fall .. Roligt måste jag säga :) den sitter som den ska nu men jag ska ju bli av med 8kg till så till vintern blir det kanon så jag kan ha en tröja under och så där :) hihihihi 


Och jag köpte en rea top på h&m i storlek 36 ^^ haha jag dör! xD

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards