Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Mikaela - 23 oktober 2011 12:21

En kollega frågade igår, "Hur många veckor har du kvar på det där nu då?" alltså med shakesen och jag började räkna i huvudet och insåg att jag faktiskt satt ett datum då jag ska börja med upptrappningen och att det faktiskt bara är 4½veckor kvar!

Det känns läskigt samtidigt som jag längtar som en ko!


Jag har ju bestämt att jag ska kunna äta i london och på min födelsedag och allt sånt där och innan jag kan äta så måste jag trappa upp från att bara äta shakes till att kunna äta vanliga portioner mat och det tar en vecka.

Men jag har inte riktigt tänkt, eller ja jag har inte alls tänkt någonting på hur lång tid det är kvar.. alltså dagar och veckor, jag har bara koncentrerat mig på hur många kilon som är kvar att bli av med..

Men nu får kilona ta sig nånstans för nu har jag ett datum.


Torsdag den 24:e november ska jag äta min första bit mat och tugga min första tugga sedan första augusti.. Då har jag ätit bara flytande i 3 månader och 3½ veckor..

Sjukt.

Det kändes som en livstid när jag började och nu känns det som tiden bara flygit iväg och den här tiden är helt klart den enkla delen.. det är så sjukt jävla enkelt! Jag vet EXAKT vad jag ska äta för att gå ner, tränar jag så går det snabbare.. enkelt.

Det är ju jämnviktsträningen som kommer vara den största utmaningen.

Att hålla vikten och inte gå upp igen sedan då jag äntligen lyckats få bort alla dessa kilon.

Att misslyckas med det finns inte på kartan. Jag dör hellre.

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards