Alla inlägg den 22 september 2011

Av Mikaela - 22 september 2011 21:09

Åh, nu är nästan båda ikea säckarna tömda och utslängda på tradera :) harnågra enstaka prylar kvar som jag kanske slänger ut imorrn om det finns tid och ork :)


Nu har jag äntligen bokad tid till frissan också, måndag on två veckor :D köng va jag längtar.. är så trött på att va onaturligt gulblond :/ nu ska det  bli lite mörkare och mycket finare :)


OCH, jag har en lite jul längtan i kroppen som börjar sagta börjar smyga sig på :) längtar till snön, längtar till myset, längtar till jul klapparna, både att få dom och att köpa dom.. jag längtar till allt med julen! mest myset :)

Det är är så mysigt med jul då barnasinnet i en kommer fram lite extra :)


Juste, länk till tradera! in och buda!! :D  http://www.tradera.com/auktioner/M_i_c_k_i_s_

Av Mikaela - 22 september 2011 13:05

Det blev en en grams panodil och en powernap igår när jag kom hem.

Jag fick världens ruskigaste huvudvärk sista timmen på jobbet och det var nästan plågsamt att gå hem när jag slutat.. varje steg kändes som en jordbävning i huvudet.

Jag blev lagomt less för på tisdagen efter gruppmötet så skrev jag upp mig på cirkelträning, och jag kände mig ganska stolt över att jag faktist skrivit upp mig och kände mig inte särskilt sugen på att låta en huvudvärk förstöra mina planer.

Men efter min lilla powernap så mådde jag faktiskt bättre och jag slängde mig iväg mot xtravaganza och gjorde mig stolt över mig själv :)

Jag pushade mig på ett sätt som jag aldrig gjort förut, jag gjorde övningar som jag tidigare varit "rädd" för och jag blev faktiskt imponerad av vad jag kunde.

Det är otroligt hur stark viljekraften är egentligen och jag förstår verkligen inte att jag kan orka så mycket som jag kan och vara så pigg på bara 500kcal.. helt jävla otroligt.. men men Jag är glad att det går bra för mig :) 

Och hädanefter blir det mer av passen på xtravaganza iallfall, super härligt och 1000gånger roligare än gym.


Aja, Det känns att jag lever nu iallafall, träningsvärk så in i hellskotta :D

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards