Alla inlägg den 5 september 2011

Av Mikaela - 5 september 2011 11:33

Guess what.. Det är yttligare en måndag idag igen och det betyder mät och väg dag för mig.
 

Nu har jag 5 avklarade veckor bakom mig med totalt 9,8 försvunna kilon. Med det är ju såklart inte bara kilon som försvinner utan även centimetrar.
 

Jag blev lite chockad när jag mätte mig idag för det har minskat massor sen förra veckan och jag blir lite skeptisk.. jag kollade på måttbandet flera gånger så att jag hade den åt rätt håll :P

men jag tror nog att antingen så mätte jag galet fel eller så har jag tappat massa muskler.. Jag ska mäta igen imorrn så jag ser om jag mätt fel men jag tror faktikt inte det.. Det är nog snarare så att jag tappat muskler för jag är värdelös med träningen..


Ja iallafall då, sen jag började så har jag (om jag inte mätt fel) blivit av med 8,8cm i midjan, 9cm rund höfterna och 7cm runt brösten.. mamma komenterade och sa att dom blivit mindre, och ja det känner jag också men jag bryr mig faktiskt inte :P det blir nog skönt med små tuttisar. Förut använde jag dom som en bortförklaring (en av typ 100000 brtförklaringar) till varför jag inte "ville" orkade gå ner i vikt. Jag ville ha dom kvar för jag gillade dom.. :P


Men nu ser jag lite klarare och varför ska jag vara nöjd med en del av kroppen när jag skulle kunna älska allt


Snart så.

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards