Alla inlägg den 2 september 2011

Av Mikaela - 2 september 2011 20:12

När jag slutade på jobbet idag så insåg jag att jag helt glömt mp3spelaren och headsetet hemma :( promenad utan musik brukar kännas så trisst..

Men, det blev mer tid till tänkande istället och jag såg naturen på ett helt annat sätt och insåg att jag saknar att vistas i den.

Jag fick en impuls känsla av att jag bara ville blunda.. så jag blundade.

JAg blev ganska imponerad att jag lyckades hålla mig på vägen :P

Men otroligt härligt var det, avslappnande att bara lyssna på naturen..

Åh, jag saknar att man blev ivägsläpad på utflykter och sånt mojs när man gick i skolan, det har inte blivit så att jag tagit mig tid att hitta på sånna saker nu :/


Det får bli nått slags nyårs september löfte att jag ska njuta av naturen mer :)


Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards