Alla inlägg den 11 september 2011

Av Mikaela - 11 september 2011 08:48

Igårnatt och inatt drömde jag så sjukt verklighetstroget..


Drömmen igår så såg mitt liv ut exakt som det gör i verkligheten, med jobb,"kärleksliv" och sånt där..

Gina Ticot ska ju få n nu butikschef och jag hade hört att dom sökte extrapersonal.. just det jag är ute efter nu, ett extra jobb.

Jag fick det och apmycket personalrabatt på grejerna :D

En  helt okej dröm med andra ord ;D 


Men, drömmer var delad i två och helt plötsligt fick jag höra att exet (sen typ nån månad sen) hade varit med om en trafikolycka och jag åkte till sjukhuset för att hällsa på.. OCH där sitter en söt tjej och kramar om han.. THE END


Jag vaknar och känner mig förvirrad.. vill jag ha han tillbaka? det vet jag att jag inte vill.. eller är jag bara rädd att hn ska hitta nån annan?


Aja, inatt drömde jag igen..

Jag var på en galleria nånstans med massa kompisar, jag hitade nått rum som såg ut som en kyrka.. mitt i gallerian, inget konstigt.

Jag gick in där och där satt hela exets familj (som är helt underbara f.ö.) och längst uppe i rummet står exet och samma tjej från drömmen igår och ska gifta sig.

JAg typ bryter ihop, gör världens största grej av allt och förstör deras bröllop. Sen helt plötsligt är det jag som står där och ska gifta mig. THE END


Alltså, första frågan, vem är den där bruden jag skapat i mitt huvud som ska ha mitt ex? :P och varför drömmer jag sånna drömmar?

Saknar jag han eller saknar jag bara NÅN?

Blir förvirrad av mitt eget huvud.

Jag tror att jag kanske saknar dom härliga stunderna, men jag saknar inte förhållandet.. det var ju jag som ville ha det som det blev.. hm..

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards