Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Mikaela - 24 februari 2012 20:20

Imorse var jag med jennifer på H&Ms "klubb morgon" och hade tänkt att jag skulle fynda massa fina grejer då man fick 20% rabatt på rubbet men efter att min älskade lönespec kom igår så insåg jag at det blir en omöjlighet denna månad, BLÄ!

Jag hittade dock en söt svartvitprickig klänning som jag kanske är super kär i.. men jag vet inte än :P haha

Hittade även nån rolig choklad ansiktsmask som jag tänkte testa nån dag.. Kanske imorn så man är fin till lite festligt födelsedagsfirande hos kära nathalie :)


OCH JA! Sen jag i november flyttade in här så har jag väntat på att nån målare ska komma och snygga till i köket, hallen och i vardagsrummet, men utan framgång.

Jag har ringt och gnällt på kvartersvärden som sagt att han hört av sig till målarna, ett antal gånger..

Han la beställningen den 22 november och dom skulle ha hört av sig inom tre dagar då och sen har dom väll bara skitit i det eller nåt.. 

Idag iallafall så ringde jag kvartersvärden igen och bad han ringa målarna än en gång..

Och Voila! Inom 5min så ringer självaste målarchefen och i början på vecka 10 så ska dom komma hit och fixa!

Grymt de!


Skönt att det äntligen händer nått med det där så man kan bo in sig på riktigt med hyllor, tavlor och sånt där krimskrams..

Har börjat lite smått med att göra vårfint i köket med nya fina underbara gardiner


FIINT VA!? :D


 



Puss  

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards