Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Mikaela - 13 februari 2012 09:38

Nu är jag klar med vecka 6, idag börjar jag på vecka 7 och efter denna är det bara TRE VECKOR KVAR!

Varje kväll är det nästan så att jag ger mig själv en mental high five och ett litet "wohoo" för att det är en dag mindre kvar tills jag ska sluta med shakesen.. 

Ja jag är besatt.. och så ivrig och jag längtar så otroligt mycket.. jag kämpar på och hoppas på att resterande dagar bara flyger förbi..


Jag har inte vägt eller mätt mig än idag bara för att jag känner på mig att det inte kommer vara världens bästa resultat..

Jag känner dock att jag ska försöka hålla humöret uppe i vilket fall, jag har fått för mig att jackan känns lite bättre än förra veckan :P jag kan ha en munkjacka under jackan utan att känna mig som en uppstoppad korv, det är ju bra :)

Jag hoppas iallafall på nån centimeter bort iallafall, inte som förra veckan..


Well ja nu är det väll dags då :


Skönt! -1kg från förra veckan! det trodde jag verkligen inte :)
Midjan ligger på samma, den har stått still nu i två veckor, det suger lite men -1cm runt höften iallafall.
Dagens invägning gick ju bättre än väntat och nu väger jag prick 60kg, iiih ser jag 5an nästa vecka tro? :D

Åh nu är det bara 3 kg kvar till "Målet" :)


Nu kämpar jag vidare, bara 28 dagar kvar nu, yeey :)

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards