Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Mikaela - 3 februari 2012 10:59

Vaknar upp med ett leende idag för att jag ser hur fint solen lyser in genom fönstret och lyser så fint på min nya fina tv :) ihih

Nu ska jag snart springa ner på spelbutiken och hämta ut lite grejs som jag vunnit på tradera och sen upp och lämna dom hemma och sen dra på jobbet..

I förrgår när jag jobbade fick jag köra massor med stortrucken ute på anläggningen, kollegan skickade ut mig på uppdrag hela tiden så jag skulle få öva lite.. hjälpte nån kund att lyfta av nån pall pellets från hans släpkärra, körde upp tompallar på planen, slängde lite skit, slirade runt och körde fast litegrann.. Tur att det inte är så mycket kunder nu när jag är ute ifarten ;) haha

Asså jag blir som ett litet barn när jag sitter i trucken, det är så sjukt kul och jag känner mig ÖVERLÄGSEN! HAHA :D

Idag ska jag jobba med samma kollega som då så det blir nog en del körande idag också :)

Och som avslut på en (som det känns nu) en riktigt grym dag så ska jag på pipeline och mysa lite till Jonathan Johansson + Susanna Nilsson LIVE @ Pipeline med riktigt härliga människor.

Det kanske till och med blir en trip förbi solariet innan man går hem till sängen :) MUMS!


Puss 

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards