Alla inlägg den 8 november 2011

Av Mikaela - 8 november 2011 09:18

Ja, det blev ingen bloggning igår för jag glömde helt bort det :P 

I torsdags så "smygvägde" jag mig och såg att jag var ett hekto ifrån att ha gått ner 20 kilo.. såå jag har gått runt och trott med all säkerhet att denna måndag skulle jag kunna skriva att jag MINST gått ner 20 kilo men icke.

Varken ett hekto mer eller mindre, det var fortfarande 19,9kilo.

Jag ställde mig på vågen nyss bara för att och såg att jag väger fem hekto mindre än igår sååå idag är det minus 20,4 kilo :) stolt tjej.

Men ja som sagt så är det ju på måndagar jag skriver in vikten och dokumenterar så nästa måndag kan jag med 100% säkerhet säga att jag minst har gått ner 20,4 kilo :P om jag inte gått upp dvs men det tvivlar jag på.


Ja men whats new then?


Jag har beslutat att jag ska sluta med shakesen tidigare än planerat för min kropps skull, har noll energi och noll ork.. Så jag har sagt att jag kör veckan ut nu och på måndag börjar jag trappa upp :) det känns otroligt skönt.


Ja och lägenheten pysslar jag på med för fullt!

Jag har kört flera vevor med maaaaasssooor av kartonger och påsar så jag har nästan fyllt upp vardagsrummet :P haha ne men nästan.. 

Idag ska jag på ikea en sväng till och handla lite mer nödvändiga grejs och sen ska jag tillbringa resten av dagen till att skruva ihop köksbord och diska upp massa grejer och börja fylla upp skåpen :)

KUUL!

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards