Alla inlägg den 4 november 2011

Av Mikaela - 4 november 2011 16:16

Idag var jag in till lägenheten och träffade kvartersvärden :)

Han var trevlig och vi gick igenom saker som jag vill fixa till och vad som skulle fixas till och allt sånt där och det blir nog bra :)..


Nu är det verkligen på riktigt.. och jag kan fan inte fatta det.

Jag har nyckel nu och allt.. dock har jag ingen ström och ingen säng och sånt där men strömmen kommer väll på måndag och möblerna kommer ju på onsdag, om dom kommer till rätt gata det vill säga :P ..

sååå på onsdag kommer jag nog flytta på riktigt :)

Sjukt spännande måste jag säga!


och ja, jag gick ju upp dit för att se hur lång tid och sånt där det skulle kunna ta att gå och det tog dubbelt så lång tid upp som ner.. KUUL BACKE! brant så inibomben.. yeah vardagsmotion for the win! :P


Nu ska jag ta och packa ihop lite kartonger som jag och pappsen ska köra bort ikväll :) Puss!

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards