Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Mikaela - 4 januari 2012 14:02

fyfan vilka jobbiga dagar.. hej och hå.

Jag vet ju det och jag kommer ihåg att dom första 5 dagarna var jobbiga men sen glömde man väll bort den riktiga kännslan antar jag..

Nu är ja inne på dag 3 och jag redan hunnit ångrat mig flera gånger.. ska jag skita i det här ? jag känner att jag kör ett tag till, för bara jag kommit in i det här igen så kommer det nog kännas annorlunda.. hoppas jag..

Nu känner jag mig bara grymt deppig, orklös och nått så otroligt hungrig.. och vädret gör det inte bättre.. usch..


När jag började med xtravaganza i augusti var jobbet min räddning, jag hade sysselsättning hela tiden och jag fick tankarna på något annat än hungern..

Nu är jag ledig, och jag håller på att gå under.. ne men det är jobbigt. 
Jag ligger i soffan hela dagarna och har ingen ork till något alls.. 

Men snart så, då kommer det gå lättare.. det är bara att bita ihop.

Snart så kommer pappa förbi och då ska vi en sväng ikea, kanske ska köpa tvbänk nu och en byrå beroende på om dom får plats i bilen.. det visar sig :P

Och då får jag ju så lov att ta mig i krage, skaffa mig lite ork och börja skruva..


Ah juste, jag sätter startvikten denna gång på 67,7kg .. målvikten får jag fundera lite till på ..

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards