Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Mikaela - 26 juni 2012 13:40

Asså jag älskart!

Vädret här är hur underbart som hellst och mäniskorna lika så! 

Jag råkade gå in i en tjej på en affär och HON ber om ursäkt till mig, "Oh sorry love" sa hon.. jag fattar inte! dom är så sjukt söta här JAG DÖÖÖÖR!

Fast vissa är verkligen sjukt ortevliga också, så jag är lite splitad men jag tror att dom söta är så söta så det gör inte så mycket att man ser nån otrevlig då och då.. :)

Oh well.. än så länge har vi typ shoppat, shoppat, gått runt och kollat lite på big ben, broar, gator, shoppat onh sånt jox.. 

Idag ska vi gå en HARRY POTTER TOUR! längtar som en kooo!

Det äär en sån "making of" tour så vi får se lite bakom kulisserna på warner bros. studios OCH "Secrets will be revealed" :D längtar längtar längtaaaar! :D:D:D


PUUUSS <3


Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards