Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Mikaela - 23 juni 2012 06:05

Nu efter en heldag med stress, städande och tokpackande och ca 6 timmars bussresa så är vi äntligen i stockholm!

Och här blir vi i yttligare 7 timmar tills flyget går mot london.. köng det!


Trött som ett as är man med, dock inte så trött som jag trodde at jag skulle vara.. lyckades få lite sömn på bussen iallafall trots den extremsnarkande mannen bredvid mig och de extrema fisarna som jag gissar på att det var gubben som var skyldig till. usch! verkligen hela tiden, jag fattar inte !? blä
Sen vid typ klockan halv 4 hörde man nån tokgapa " GOOOODMORGON SVERIGEE! GLAD MIDSOMMAR!.. NU ÄR DET MORGON..." osv.. Nån tokfull tjej som tyckte att det var dags att alla på bussen skulle vakna.. 

Som tur var så var det nån liten ängel som skrek på na och sa att hon skulle va tyst ch hon lyssnade, som tur va..

En stund iallfall..

Sen traskade hon även fram till chaufören och sa att hon ville låna micken men han sa "Nej, gå och sätt dig", som tur va :)


Oh Well, nu sitter vi iallfall på tågterminalen och väntar på att nått ska öppna så vi kan äta frukost och tro på fan, den tokfulla tjejen från bussen eskorterad av en säkerhetsvakt :P ah vissa lär sig aldrig..

Nu blir det nog kanske lite läsande, ja jag vet.. inte direkt mycup of the men jag tänkte att jag sklle ge det ett försök, det verkar ju ganska mysigt att läsa.. 

Sen blir det frukost och sen flygbuss mot skavsta flygplats OCH SEN LOOOONDOON! 


Puss hej! <3 (Bild från förra vistelsen - MUMS)


 








Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards