Alla inlägg den 8 april 2012

Av Mikaela - 8 april 2012 21:42

Ja hej ! 

Jag har inte varit så värst flitig med skrivandet här men jag har haft fullt upp med jobb och varit skit trött..

Den lilla vårdeppen är över nu och jag känner hur spralligheten bara sprider sig i kroppen :P


Jag kämpar på för fullt med mitt nya levnadssätt och det går ju sisådär.. men nu så känns det som att jag börjar få lite koll på läget..

Träningen går bra och jag måste bara säga att jag att jag är lite små kär i mitt nya gym :)

Jag hade ju tänkt att jag skulle gå dit minst två gånger i veckan då jag skrev in mig och det har ju också gått lite sisådär :P

MEN ! Alla vet ju hur mycket jag gillar presenter och överaskningar ;P och jag fick ett medlemsmail för typ en vecka sen och där stog det 


"Träna 2 gånger i veckan i 8 veckor så får du en ordentlig klapp på axeln
av oss i form av en hemlig present."


Hur grymt är inte det då? :D

Denna vecka har jag minsann tagit mig dit två gånger och kört ett riktigt pass på gymmet :)


Igår var jag där och ja det är ju inte direkt så jag skuttar in till gymmet på rosa små fluffiga moln och är hur peppad som hellst, icke. 

Snarare helt tvärt om, jag blir nervös och bortförklaringarna bara rullar på i huvudet och jag är såå nära att bara vända och åka hem men jag vet att ångesten som kommer komma om jag skiter i gymmet kommer vara så grymt olidlig så jag släpar mig in.

Väl inne med musiken i öronen så är det ju inga problem, jag har ju fusklappen också som jag fick på introt så jag vet vad jag ska göra ;P haha, jag och gymmet är ju inte direkt the best match .. lite som en djungel :P

Men jag känner mig mer och mer hemma där tack vare fusklappen


Ja här får ni en bild på nyfrillan btw, lite naturligt fluff :P

 

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards