Direktlänk till inlägg 6 mars 2012

57,8

Av Mikaela - 6 mars 2012 09:00

Oj oj oj, snacka om att man var trött igår då, fick ställa klockan på 7 fast jag inte började jobba förrän kl 13 bara för att målaren skulle komma..

Och jag kunde såklart inte somna på kvällen innan och jag sov som en kratta, vaknade 70000 gånger och grannen höll på att banka med nått så jag vaknade med hjärtklappning ett antal gånger av att jag trodde att målaren var här och bankade på dörren.. men icke. det var bara min kära granne.. 


Målaren var faktist duktig och ringa innan han kom förbi så jag han vakna till lite :) bra det

OCH jackpott igen, ingen fuling här inte ;) nom nom

aja, han ville ju såklart sätta igång med alla rummen samtidigt så det blidde en visit till syster min så jag slapp va ivägen för karln.

Igår kväll när jag kommer hem från jobbet så ser jag att han redan är färdig, Grymt! dom sa innan att det kunde ta ca 2-3 dar så det var ju grymt att jag fick en effektiv liten målare som kirrade det på en dag :)


Fondvägg i hallen, fondvägg i köket och 3 vita väggar i vardagsrummet var det han skulle fixa..

Hallen och vardagsrummet blev grymt, i köket tror jag att han tagit en annan nyans än den jag valde ut.. på tok mycket ljusare än vad jag ville ha så jag funderar nästan på att måla om den själv på en gång.. men jag får fundera på det lite :P

Ja jag hade ju tänkt blogga lite igårkväll men jag däckade i soffan direkt när jag kom hem.. 
Nu efter ca 11 timmars sömn känner jag mig mycket piggare och gladare :)

Verkligheten kom ikapp lite nu till invägningen och jag hade det på känn..

ynka -0,4kg sen förra veckan.

Men alla minus är väll bra minus antar jag..

-1cm runt både höfter och rumpa och -0,5cm runt överarm,bröst och lår.. så jag antar att det inte direkt är något värt att snyfta över.

Jag ser 57an nu också :) nu väger jag 57,8 och hoppas på -0,8 till kommande måndag :) hoppas hoppas


Och, detta är sista veckan med shakesen! Happy days! :D

Så nu på måndag är det sista riktiga invägningen här och jag kommer ta en "efter-bild" och lägga ut både en före och en efterbild här på bloggen..

Jag längtar lite till det faktiskt, att se svart på vitt den skillnaden som har blivit :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 27 november 2012 17:42

Ja men är huvve dumt så .. Nu är det ju så att jag bara jobbar två pass till på jobbet detta år, imorgon och på torsdag för sen så har jag tydligen semester hela december.   Jag frågade chefen för nån vecka sen hur många semesterdagar jag hade kv...

Av Mikaela - 28 september 2012 10:32

Hur är det möjligt?! jag har ju helt glömt bort att skryta om min fina köks makeover och min alldeles egengjorda tavla :)So here we go!  Först ut är en tjusig liten kökssoffa som jag fick av mammsen nu när hon flyttade , jag  kännde att den behövde...

Av Mikaela - 26 september 2012 21:30


Åh nu har det återigen varit en period här då det hänt hur mycket som hellst och jag inte haft nån tid eller ork att blogga nått så då får det bli ett sånt här fint sammanfattande inlägg istället.. så yeah, here we go...   I torsdags som var nu d...

Av Mikaela - 13 september 2012 08:45

ja men hallå! gu jag har verkligen hittat den tid på dygnet som jag är mest kreativ och det är på morgonen! Vissa gånger omänskligt tidigt :P Jag har ju roat mig med att måla lite köksmöbler igen nu i veckan, det var ju inte allt för länge sen som ...

Av Mikaela - 4 september 2012 08:50

Alltså de sista månaderna har jag haft galet konstiga drömar lite titt som tätt, mest om att jag hittar drömlägenheten och flyttar dit och upptäcker massa härliga saker men inatt så blev det inte så skojsigt minsann..   Jag drömde världens mest o...

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards