Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Mikaela - 12 mars 2012 10:14

Nu jävlar!

Vägd, mätt och fotad.. Vågen visade inte direkt det jag hoppats på men nu kör jag så här endå.. några hekton till hade jag hoppats på :P


("Före"- vikten, måtten och bilderna är ifrån augusti då jag började med Xtravaganza första vevan)




  


Yes, there we have it.

Och jag hittade mina gamla papper från då jag var som störst (runt januari 2010) HEJ OCH HÅ! - Från dess har jag gått ner 29,6kg.. hallå, det är 4hg från 30kg.. det är fan ganska mycket det :P

Midjan sen dess har minskat 24,5cm och höften 29,5cm..


Jag ser det verkligen inte som att jag är färdig med allt det här, nu är det bara ett nytt kapitel, nya mål och nya möjligheter.

Nu ska jag fokusera som fan på att lära mig äta riktigt och komma igång med en regelbunden träning..

Men istället för att fokusera på att få bort så många kilon som möjligt som jag gjort nu så blir det mer att fokusera på styrka och att bygga upp och forma kroppen precis så som jag vill ha den :) Ingenting är ju omöljigt.


Nu på torsdag ska jag ner på Moove efter jobbet och "invigningsträna" :P jag ska få nån slags gym intro.

Sen så kommer det vara där man hänger några dagar i veckan innan/efter jobbet :) köng det, nära och bra..


Och hörni, första lilla måltiden på det här året då -- >  Mums!

2 matskedar keso, ett ägg, lite linfrön och rom.

Det kanske inte låter så värst extraordinärt men efter 10 veckor på bara pulver så känns det sjukt spännande att tugga och känna massa olika smaker..

Åh till "lunch" idag så blire sallad med en liten laxbit! Nomnom

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards