Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Mikaela - 10 januari 2011 22:13


Fick svar på mitt arga mail som jag skickade till företaget som skickade avin..


 "Hej Mikaela.


Först bara så förstår jag att du inte är glad men sånt här händer.

Antagligen är detta ett bedrägeri för någon har använt ditt 
personnummer för det är väl ....... ?
Egentligen är det du som kund som ska driva detta vidare för utredning 
med Klarna osv,
men vi struntar i det den här gången och skickar över en retursedel åt 
dig så får du skicka tillbaka sakerna helt enkelt.

Hör av dig så att detta kommer rätt bara så fixar vi det så fort som 

möjligt.

Återigen ledsen att det blivit så här men det är lite utanför våra 

händer när det händer sånt här faktiskt, inte mycket att göra åt."

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, "egentligen är det jag som kund..men.." hamnar dom i mindre skit om dom bara skickar en retursedel?

 

Men alltså jag vill inte att det här händer igen och ett företag som säger "sånt händer, inte mycket att göra åt" så känns det inte så superseriöst och min magkännsla säger att jag ska kontakta klarna. ÅHH förvirrad tjej, nån som varit med om detta förut eller nån som vet vad jag ska göra?


Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards