Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Mikaela - 5 januari 2011 18:03

Ja jag kom nyss hem igen, hämtade paketet på ica som var i mitt namn..

När jag öppnade såg jag att det var en klänning och leggins eller nått och en faktura på 496:-

Mina uppgifter var med och på fakturan var hela adressen rätt, dock var det en annan email adress och ett annat telefon nummer..

Jag sökte nyss på hitta.se och tydligen är det en annan mikaela på denna gata, nr 98 tillochmed.. men HELT olika efternamn..

Ska maila företaget och be dom fixa detta för fakturan står ju i mitt namn och inte i hennes!

Jag tänker fan inte betala.. usch mongosidor som inte kan göra saker rätt!

Av Mikaela - 5 januari 2011 12:24

Har fått en avi som det står att jag har ett Rek att hämta ut på posten..

Avsändaren är en hemsida som säljer kläder, liknande sånna som man ser i stånden på selångermarknad.. Dålig kvalité och lite urgångna i mode :P

Jag har aldrig varit inne på sidan och har ingen användare registrerad där.. 


Avin är skickad till mig och adressen och namnet stämmer förutom att "lägenhetsnummret" är fel.. 98 istället för 80.. men jag tvivlar på att det bor en med samma namn som mig på samma gata.. 


Jag ska åka med mamma sen till posten och kolla vad det är för nått.. läskigt.. 

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards