Alla inlägg den 13 september 2012

Av Mikaela - 13 september 2012 08:45

ja men hallå! gu jag har verkligen hittat den tid på dygnet som jag är mest kreativ och det är på morgonen! Vissa gånger omänskligt tidigt :P

Jag har ju roat mig med att måla lite köksmöbler igen nu i veckan, det var ju inte allt för länge sen som jag vitlaserade dom och blev jäkligt nöjd MEN nu så har jag införskaffat ett superfint vitt vitrinskåp från ikea och mitt bord och mina stolar såg gulaktiga ut i jämförelse med skåpet så det fick bli till att måla på bord och stolar igen med en vit täckande färg och jag måste säga att det blev SUPERBRA! tycker jag iallafall :)

Och idag står lite mer pyssel på agendan, jag har ju fått ta mammas kökssoffa nu när hon flyttat så den ska ju såklart ochså pimpas lite! :) Slipas, målas och tyg ska bytas! Och jag tänkte att jag skulle vänta tills allt är klart innan jag lägger ut bilder så ni får vänta lite till :) men fint blire!

Ah juste jag ska måla ett litet vägg-vitrinskåp också som jag också fått av mamsen nu i flytten :)


Ja men nått som är lite nytt i livet mitt är ju att jag nu på torsdag ska jobba som karaokevärdinna på södraberget då det är Sundsvall businessawards.. det känns sjukt nervöst och spännande, skrämmande och kul, allt på samma gång :P

Jag tänker inte sluta mitt riktiga jobb såklart men jag har fått en superbra tillfälle att ha något annat på sidan om vilket kommer passa kanon nu när byggsäsongen trappar ner och timmarna på jobbet lika så..

Det är väll fortfarande lite osäkert på vad exakt mina arbetsuppgifter kommer bli men nu på torsdag ska jag bara egenltigen sköta karaoken och sen kommer det väll bli att jag kommer få stå i garderoben nån gång och hjälp till att bygga scener och sånt..

Jag var upp dit igår och fick kolla rint lite och insåg ganska omgående att jag kommer gå vilse där hur många gånger som helst, haha jag med mitt lokalsinne.. aja men jag lär min väll :P


För mesta del kommer jag nog hålla till uppe på södra berget men det kommer nog även bli att jag åker upp och jobbar lite i åre.. hoppas jag på iallafall :) det skulle var kul, jag som i vanliga fall inte rör mig utanför kära sundsvalls ramar.

ja Pusshej

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards