Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Mikaela - 5 augusti 2010 20:35

Jag vet inte riktigt vad det är men jag längtar som en TOK till imorrn!

Ska ut med jennifer och lina på kvällen och det känns som det kommer bli svinkul, vi va på stan idag och jag köpte massa kläder och jag vet vad jag sa ha på mig yeey superfint :) haha

Och jag ska försöka mig på att göra jello shots :) det skulle vara awesome om det funkar för det verkar skitkul.. jag kommer dokumentera imorrn och lägga upp hur det blev:)


Imorrn bitti har jag sista mötet på lernia, något avslutningsmöte.. sen ska jag och jennifer ut till alnö och rida lite *håller tummarna på att det inte regnar* sen ska jag hem och duscha och sån skit..

men först när jag kommer hem måste jag ju slänga ihop shotsen kom jag på..

för dom ska ju stå i kylen i minst 2 timmar.. hm.. aja det löser sig..


pepp pepp



Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards