Alla inlägg under oktober 2010

Av Mikaela - 19 oktober 2010 15:13

Utbilnings start igår då, känns grymt kul att ha något att göra!

Det är ju lite jobbigt nu att ställa om dagarna, jag är ju van att somna vid 02 och vakna runt 14 :P

Igår somnade jag på en gång när jag kom hem och sov nån timme, då kunde jag ju inte sova i natt.. men nu så nu har jag svept en energidryck så jag ska orka vara vaken så jag kan lägga mig tidigare istället..

Skönhetssömnen är mycket viktig för mig.. och egentligen för folk i min omgivning också. 

En Mikaela som sovit dåligt = ingen rolig Mikaela :P


Det är många riktigt originella människor i "klassen", alla möjliga olika människor.

Vi är runt 30 pers där nu och tydligen får det plats mer folk, så nu ska vi alla som kommit med från början bara sega omkring och gå halvdagar i typ 2 veckor tills alla som ska vara med är där.. vilket känns lite mesigt men aja.

Får väll låtsas lite att det är kul med massa informationer om samma saker, vi har ju "bara" haft 3 redan :P


Verkar dock vara en riktigt intressant utbildning med bra utbildare..

Idag delades vi in i mindre grupper och diskuterade och så.. och jag kan bara säga att jag hoppas att vi fortsätter att ha samma grupper :) riktigt trevligt ;D


  

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards