Direktlänk till inlägg 17 september 2010

Piercing upplevelse

Av Mikaela - 17 september 2010 23:03

Det är ju så att jag har tänkt att jag ska pierca mig snart.. 

Jag har bestämt att det skulle ske på pleasure, har inte ens lagt en minsta tanke på att pierca mig på shanti någonsin i framtiden.. men nu är det ju så att plaesure har gått i konkurs.. och det suger.. 

Så då är det ju att jag antingen får fråga någon kompis att pierca mig eller svälja mina fördomar och gå till shanti.. gaah..


Ja jag kanske ska berätta varför jag inte älskar shanti.. ja mina vänner det började då jag och min vän var där och skulle pierca navlarna och jag såg en silverfisk på golvet, vilket jag tyckte inte var sådär jätte fräsht.. aja, det hade inte något med saken att göra egentligen..

Aja när vi piercat oss var allt frid och fröjd, ända tills min navel började svälla och jag märkte att den översta kulan på piercingen började försvinna mer och mer ner i hålkanalen.. jag tänkte kanske att det kanske blev så och att när svullnaden gick ner så skulle det bli bra.. Jag var ju trotts allt bara 14, ja precis, 14.. 

Jag gick tillbaka när kulan var helt inne i hålkanalen och dåvarande chefen sa åt mig att ta ut den på engång och att jag skulle komma tillbaka när det läkt ihop så skulle jag få ta om den.. 


Så när jag kom tillbaka så hade jag beslutat mig för att jag inte ville göra om den riktigt än, för hålkanalen var alldeles hård utav ärrbildning så jag frågade om jag kunde ta en gratis i läppen istället för naveln igen.. men icke, då var jag tvungen att betala.. förstår inte riktigt varför, det var ju samma kostnader för dom för dom hade ju inte kvar piercingen och det som jag hade innan.. men aja, 300 fick jag läpp piercingen för, lite billigare iallafall trots att jag tyckte att den skulle vart gratis. men men ..


Jag hade bokat tid 3, jag kommer fortfarande ihåg det som det var igår.. jag var med några människor nere på stan och jag var skitpirrig för jag skulle gå och pierca mig så jag tjatade på att någon skulle följa med mig.. men ingen orkade..

Jag kom dit 5 över 3, apstressad för ingen anledning igentligen.. när jag kom dit så sa dom åt mig att vänta för det var en tjej som var före mig som inte va klar, hon hade tydligen jättesvårt att välja navelpiercing.. lönlöst att boka tid.. 10 i 4 fick jag komma in och sätta mig i piercing rummet, killen går ut och röker medans jag sitter där.. han står och surrar.. kommer in, drar på sig handskarna och sätter igång..

Han tog fran ringen jag skulle ha i läppen och jag tyckte va skitstor, frågade om en mindre och det fick jag..

Jätte tunn ring, han nämnde aldrig att om jag tog den mindre ringen så skulle jag nog va tvungen att töja för att lättare kunna hitta piercing att byta till i framtiden.. 


Aja.. det var sista gången jag var på shanti.. töjde läppen gjorde jag på pleasure och den i tungan gjorde jag också på pleasure.. 

Vem vet, kanske har dom blivit bättre på shanti eller så kanske jag bara hade otur så att säga.. 

Är lite splittad.. kanske piercar mig i stockholm :) har endå planer på att åka dit..

 
 
Ingen bild

BamCe

21 september 2010 23:42

Låter inte som att det var Biffen du piercade dig hos han är en väldigt bra piercare.

Mikaela

26 september 2010 15:17

nämner inga namn..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 27 november 2012 17:42

Ja men är huvve dumt så .. Nu är det ju så att jag bara jobbar två pass till på jobbet detta år, imorgon och på torsdag för sen så har jag tydligen semester hela december.   Jag frågade chefen för nån vecka sen hur många semesterdagar jag hade kv...

Av Mikaela - 28 september 2012 10:32

Hur är det möjligt?! jag har ju helt glömt bort att skryta om min fina köks makeover och min alldeles egengjorda tavla :)So here we go!  Först ut är en tjusig liten kökssoffa som jag fick av mammsen nu när hon flyttade , jag  kännde att den behövde...

Av Mikaela - 26 september 2012 21:30


Åh nu har det återigen varit en period här då det hänt hur mycket som hellst och jag inte haft nån tid eller ork att blogga nått så då får det bli ett sånt här fint sammanfattande inlägg istället.. så yeah, here we go...   I torsdags som var nu d...

Av Mikaela - 13 september 2012 08:45

ja men hallå! gu jag har verkligen hittat den tid på dygnet som jag är mest kreativ och det är på morgonen! Vissa gånger omänskligt tidigt :P Jag har ju roat mig med att måla lite köksmöbler igen nu i veckan, det var ju inte allt för länge sen som ...

Av Mikaela - 4 september 2012 08:50

Alltså de sista månaderna har jag haft galet konstiga drömar lite titt som tätt, mest om att jag hittar drömlägenheten och flyttar dit och upptäcker massa härliga saker men inatt så blev det inte så skojsigt minsann..   Jag drömde världens mest o...

Presentation


Här skrivs just nu mest om mat, hälsa och xtravaganza då detta tar upp det största av mitt liv just nu..

Efter 21 år som överviktig så har jag äntligen lyckats blivit av med snart 30 kg och är nu nere på min idealvikt.
Nu gäller det bara att behålla d

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i Gästboken

Blogkeen

En dag med Mikaela..

Ovido - Quiz & Flashcards